Procés selectiu per la cobertura de la plaça d’auxiliar administratiu
21/11/2025
L’Ajuntament de Corbins convoca el procés selectiu per la cobertura de la plaça d’auxiliar administratiu amb desenvolupament de tasques a l’Ajuntament i a la biblioteca municipal, funcionari de carrera, per sistema de concurs oposició.
Les característiques de la plaça són les següents:
Escala, Subescala, Classe: Administració General, Auxiliar Administrativa
Grup i subgrup i nivell de destí: C2-14
Complement específic anual: 5.758,90 €
Jornada: Complerta, partida. De 9 a 14 a les oficines de l’Ajuntament i de 16:30 a 19h a la biblioteca municipal.
Funcions: Elabora la documentació administrativa requerida per l’àrea on s’ubica el lloc de treball, tramita expedients sota directrius o procediments definits, realitza càlculs, comprova i realitza operacions aritmètiques i distribueix correspondència; confecciona i gestiona documents, resolucions, notificacions, comunicats, llicències, rebuts, sol·licituds o similars; arxiva documentació i realitza el control i registre de documents; realitza liquidacions; dona suport administratiu al personal de tècnic en la planificació i execució de programes o tasques del seu àmbit de competències; informa i atén al públic de forma presencial i mitjançant altres canals; efectua cobraments; així com aquelles altres funcions de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors. A més, s’encarregarà de gestionar el servei de biblioteca, entre altres.
Titulació exigible: Estar en possessió del títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria o altri equivalent o superior.
El termini de presentació de sol·licituds és de 20 hàbils des de la publicació de la convocatòria en el BOP, és a dir, del dia 19/11/2025 al dia 17/12/2025.
La previsió de realització de les proves és a mitjans de gener de 2025.
Les característiques de la plaça són les següents:
Escala, Subescala, Classe: Administració General, Auxiliar Administrativa
Grup i subgrup i nivell de destí: C2-14
Complement específic anual: 5.758,90 €
Jornada: Complerta, partida. De 9 a 14 a les oficines de l’Ajuntament i de 16:30 a 19h a la biblioteca municipal.
Funcions: Elabora la documentació administrativa requerida per l’àrea on s’ubica el lloc de treball, tramita expedients sota directrius o procediments definits, realitza càlculs, comprova i realitza operacions aritmètiques i distribueix correspondència; confecciona i gestiona documents, resolucions, notificacions, comunicats, llicències, rebuts, sol·licituds o similars; arxiva documentació i realitza el control i registre de documents; realitza liquidacions; dona suport administratiu al personal de tècnic en la planificació i execució de programes o tasques del seu àmbit de competències; informa i atén al públic de forma presencial i mitjançant altres canals; efectua cobraments; així com aquelles altres funcions de caràcter similar que li siguin assignades pels seus superiors. A més, s’encarregarà de gestionar el servei de biblioteca, entre altres.
Titulació exigible: Estar en possessió del títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria o altri equivalent o superior.
El termini de presentació de sol·licituds és de 20 hàbils des de la publicació de la convocatòria en el BOP, és a dir, del dia 19/11/2025 al dia 17/12/2025.
La previsió de realització de les proves és a mitjans de gener de 2025.
